Ποιοι είμαστε

Η Δήμητρα και η Ελευθερία δημιούργησαν έναν καινοτόμο χώρο, επικεντρωμένο στον συναισθηματικό κόσμο του παιδιού.

Με απόλυτο σεβασμό και αγάπη, τόσο στη μοναδικότητα της παιδικής ηλικίας, όσο και στη σημαντικότητα της εξέλιξης της συναισθηματικής νοημοσύνης, έφτιαξαν ένα κέντρο, εστιασμένο στην ολιστική ανάπτυξη των συναισθημάτων του παιδιού.

Μέσα από τις στοχευμένες δραστηριότητες του Συναισθηματίζειν, σε ολιγομελή τμήματα, τα παιδιά θα θέσουν τα θεμέλια και θα καλλιεργήσουν το συναισθηματικό τους εγγραμματισμό, διαμορφώνοντας, έτσι, έναν πιο ποιοτικό τρόπο ζωής, σε σχέση με τον εαυτό τους και τον κόσμο γύρω τους.

Οι γονείς έχουν την ευκαιρία να παραμείνουν, αν θέλουν, στο κέντρο μας απολαμβάνοντας στον εναλλακτικό χώρο υποδοχής και αναμονής μας ένα τσάι, ένα καφέ ή μια σπιτική λεμονάδα.

Σας περιμένουμε να γνωριστούμε από κοντά!

συναισθηματικη αναπτυξη Θεσσαλονικη

Σύντομα Βιογραφικά

Η Ελευθερία ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο τμήμα Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και έπειτα, εξειδικεύτηκε στην Ποιοτική Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων, στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Έχει βραβευτεί για τη δημιουργία και την υλοποίηση καινοτόμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων και κατέχει τον τίτλο του Διακεκριμένου Μέλους Εκπαιδευτικής Καινοτομίας. Έμπνευσή της στην 10ετή της πορεία κοντά στα παιδιά, αποτελούν τα ίδια τα παιδιά και η προσφορά καινοτόμων, ποιοτικών υπηρεσιών σε αυτά. Αγάπη της μεγάλη αποτελεί η συγγραφή και η έκδοση παιδικών εικονογραφημένων παραμυθιών, τα οποία και θα έχετε την ευκαιρία να γνωρίσετε στον χώρο μας.

H Δήμητρα ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και τις Μεταπτυχιακές σπουδές της πάνω στην Παιγνιοθεραπεία, στο εκπαιδευτικό κέντρο Humana Centro Aprendizaje y Apoyo Terapeutico Sc, στην Ισπανία. Είναι πιστοποιημένη θεραπεύτρια παιχνιδιού από το Διεθνές Συμβούλιο Παιγνιοθεραπείας PTI (Play Therapy International). Επιπλέον, έχει ολοκληρώσει την ειδίκευση της ως SEL Specialist (Social Emotional Learning / Κοινωνική Συναισθηματική Εκπαίδευση) από το Πανεπιστήμιο του Colorado Boulder και κατέχει diploma στην Παιδική Ψυχολογία και Cert. Θετικής Ψυχολογίας. Τέλος, έχει πιστοποίηση στην παιδική γιόγκα, ως μέσο θεραπευτικής προσέγγισης. Μέσα από τη 10ετή εμπειρία με τα παιδιά, ασχολήθηκε και με τη σημασία της ανάπτυξης της αυτοπεποίθησης και της αυτοεκτίμησης και σε ευάλωτες ομάδες παιδιών, όπως παιδιά με χρόνιες και τερματικές ασθένειες, υιοθετημένα παιδιά και παιδιά προσφυγικών δομών.